Gargamels Projekt

Ihr wollt uns an euren Umbauten o.ä. teilhaben lassen??
... dann hier rein damit!

Beitragvon blochbert » Sa, 30 Jun 2007, 22:01

Wos i no frogn wollt: Willst ned dein Body mit mein tauschn?? :D :D :-_
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Beitragvon gargamel1985 » Sa, 30 Jun 2007, 22:12

gegen dei OME und dei winch darat i scho tauschen. :-D
owa wenn ma sich raunhoit und ned a hoibs johr herumscheisst so wie i is es im endeffekt ned soo vü orbeit.
owa lohnen duat es sich auf jeden foi,obwohl i sogn muas dass es bei mir a sicher ned so laung hoitn wird wie zb. beim Anthrax und beiweitem so guad ausschaun wirds a ned.
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Beitragvon blochbert » Sa, 30 Jun 2007, 22:17

Des mit da Haltbarkeit is a Frage der Nachbehandlung in die nächsten Johre! Und optisch schön mochn is im Gelände eh fiad Fisch :!:
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Beitragvon gargamel1985 » Sa, 30 Jun 2007, 22:27

host eh recht, optik wor bei dem umbau ned so wichtig, ( hob den billigsten lack gnommen, mit da rolle lackiert, gefüllert hob i a nix) owa auffallen werd i mit dera orangen schüssl trotzdem do bin i ma sicher.

und beim ausbessern tua i ma a leichter, wenn i nur mit da roll drüberfohrn muas.
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Beitragvon gargamel1985 » So, 01 Jul 2007, 18:16

hab heute meinen unterboden fertig gemacht :-D
schaut garnicht so schlecht aus finde ich.

Bild

Bild

nochdem i beim einschweissen beim Tankstutzen a bissal gepatzt hob und des ned wirklich guad ausgschaut hot hob i des anfoch mit gfk überkleistert und fertig.

Bild

lg berni
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Beitragvon gargamel1985 » Fr, 06 Jul 2007, 15:05

kleines update:

bodylift ist bestellt, bezahlt und sollte eigentlich nächste woche kommen :-D
410er vtg typ 2 bestellt, bezahlt und sollte auch nächste woche kommen :-D
rallye softtop bestellt, bezahlt sollte auch bald kommen :-D

spätstens mitte august muss die suze fertig restauriert sein und ein gültiges pickerl haben.

hätte zwecks den reifen eine frage:
hab jetzt vor 225 75 R15 Tagom Country Trac auf den Serienfelgen zu fahren, jetzt hab ich auf dem 413er aber schon Samuraiverbreiterungen drauf und befürchte dass es ohne Spurverbreiterungen scheisse ausschaut.
ist es besser wenn ich mir gleich gebrauchte 7J felgen besorge mit einer anständigen negativen ET oder sind Spurverbreitungen doch die bessere wahl (sind ja mit 250€ auch nicht gerade günstig). was meint ihr dazu?

gruß berni
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Beitragvon blochbert » Fr, 06 Jul 2007, 15:11

Meines Erachtens stehen meine 30er auf de Serienfelgen zuweit drüber fürs typisieren und deine 225 san jo fost gleich groß, schaus da vorher an, aber i glaub do brauchst nix mehr ändern, eher die Abdeckungen noch breiter machen.
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Beitragvon gargamel1985 » Fr, 06 Jul 2007, 15:22

da unterschied is owa dass du an samurai host und i an 413er

gleiches blech wie da samurai nur san die achsen beim samurai breiter ( 9 cm wenn i mi ned täusch) deshoib san aufn samurai a von haus aus so große verbreiterungen drauf.

wennst da die fotos auf da ersten seite aunschaust wast wos i man, unter die verbreitungen würden (obgesehen jetzt vom Streifen an den Federn etc.) locker 31er ned raus schaun.
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Beitragvon m0ar » Fr, 06 Jul 2007, 15:49

also ich weis ned was icht alle habs mit denn abdecken ich hab 31 auf 8x15 ET-30 und 3 cm spurplatten . und die 413 verbreiterungen ok schaut a bissl raus aber das wird beim tüv halt dann als mängel eingetragen .

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4 WD macht nicht nur spass im schnee^^
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Beitragvon haasa » Fr, 06 Jul 2007, 15:52

Richtig!

Im Typenschein ist der 225/75R15 auf 7x15 Wolfrace Felgen eingetragen. Da seht aber leider keine ET dabei :)

Idelerweise müsste die ET aber in dem Falle ca. -20 oder so sein ---> also sehr selten. 7x15 ET -12 ist aber eine sehr gängige Größe. Ich glaub das ginge einigermaßen

lg.
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