Gargamels Projekt

Ihr wollt uns an euren Umbauten o.ä. teilhaben lassen??
... dann hier rein damit!

Beitragvon blochbert » Sa, 14 Apr 2007, 4:00

Guadn Morgn!

Schaut jo scho gonz guad aus, muas ma deine Rockrails amoi oschaun kema wei ba mir wirds hiaz oft ehzeit zum Heisl owaschraufn.

Wonnst wissn wüst warum i scho auf bin: I bin scho nervös wei i foa jo heit noch ORO :-D
Walter Röhrl: Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe.
blochbert
Forumsmitglied

Beitragvon gargamel1985 » Sa, 14 Apr 2007, 4:23

seas bert!

bin a nu auf wei a freind von mir grod sei studienobschlussfeier bei uns im studentenheim mocht.
i glab dass wir uns eigentlich eh gaunz guat ergänzen würden wenn da ane schon FW etc verbaut hot und da aundare schon a restaurierung hinter sich hot.

berni
Wenn man schon Dummheiten macht, dann müssen sie wenigstens gelingen.
gargamel1985
Forumsmitglied

Beitragvon blochbert » Sa, 14 Apr 2007, 4:48

Wa supa wonn ma des scho in beide Autos hätten, wei in oan is a bled wei wer foat oft?
Walter Röhrl: Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe.
blochbert
Forumsmitglied

Beitragvon gargamel1985 » Sa, 14 Apr 2007, 4:49

jo was i ned, i bin zuversichtlich dass i bis spätestens oktober mei pickerl, meine reifen, mei fohrwerk hob. (natürlich ois typisiert)

wie schaut denn dei planung aus?
gargamel1985
Forumsmitglied

Beitragvon blochbert » Sa, 14 Apr 2007, 4:52

Nochdem mei Frau imma jammat das beim Haus sovü zum mochn wa, konn i no nix genaus sogn. Owa i hoff es wird heia no wos oda übern Winter oda so. Bin scho neigierig wias da mitn typisiern geht
blochbert
Forumsmitglied

Beitragvon gargamel1985 » Sa, 14 Apr 2007, 5:04

normalerweis dürfts do kane probs gebn (hoff i zumindest) weil des OME hot eh a gutachten die 225/75er reifen (san jo typisiert bei mir) werd i ma die vom klaus bestellen die TAGOM mit 78cm durchmesser, des san jo eh fost 31er. daun des bodylift wird eh a trailmaster, hot a a gutachten, daun kemman noch spurverbreiterungen, hom a a gutachten, und des aundare zeig wos nocher kimmt typisier i eh ned. rocklobster, sperren, diffs, und den schmorrn sicht eh kana.

@ bert
wos aundas, wie vü so neige MAN hoizautos hot eigentlich da eder? i glaub nämlich dass du mir in letzterr zeit anoige mole entgegen kemman bist. bist öfters von dölloch richtung liezen gfoahn und host d bei da ennsbruckn umglont?
gargamel1985
Forumsmitglied

Beitragvon blochbert » Sa, 14 Apr 2007, 5:52

@gargamel

Hoizwogn hom ma zwoa, owa de wos do umlonan san vom Schindlbocha!
Ba mir steht eh BERT drin
blochbert
Forumsmitglied

Beitragvon gargamel1985 » Fr, 25 Mai 2007, 16:58

lobet den herrn !!!! endlich is die wende do, es geht aufwärts :dancing:

hob am letzten wochenende nu amoi fleissig an meiner karre georbeitet und kaun jetzt endlich a frohe botschoft verkünden. die Flex und aundare schleif und trennwerkzeuge san amoi beiseite glegt worden und mei suzi is jetzt gaunz offiziell ROSTFREI :-D

Bild

daun hob i noch meine rockrails vorn und hinten zugschweisst und olle bleche fertig aungepasst zum einschwoassn. (von die gschlossenen rails hob i leider ka foto)

Bild

so steht sie jetzt daham herum und wortet drauf endlich eingschwoasst zu werden (hob leider koa eigenes schutzgasgerät und deswegen bin i auf an freund aungwiesen dass der endlich zeit hot) owa wenn des daun gschofft miassats eh schlog auf schlog gehn, nur mehr den body lackieren, zaumenbauen ... fertig!

wenn sich wieder wos tuat werd i eich auf dem laufenden hoitn.
grüße berni
gargamel1985
Forumsmitglied

Beitragvon blochbert » Fr, 25 Mai 2007, 20:39

Brav Brav!!

I mecht des a scho hinter mir hom!
blochbert
Forumsmitglied

Beitragvon gargamel1985 » Sa, 23 Jun 2007, 18:58

Hob heut endlich meine Schweller und meine bleche eingeschweißt! :dancing:

jetzt gehts dahin, noch a wochn uni, daun 6Wochn Zeit zum Basteln (natürlich muas i auch an halben tag orbeiten, owa des is wurscht).
Am nächsten WE wird da unterboden fertig gmocht, daun kimmt die kiste wieder auf den rahmen und wird lackiert.
i gfrei mi so dass jetzt wos weitergeht.

Bild

lg berni
gargamel1985
Forumsmitglied

VorherigeNächste

Zurück zu Umbau-Stories & -Berichte